Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Και τώρα ... ΤΟ ΤΡΙΤΟ


Μάλιστα!... Έγινα ο συγγραφέας των τριών βιβλίων!!!
Και με το τρίτο μου.... Ελάτε να πάμε κατασκήνωση.
Μάλιστα, δεκαπέντε μέρες στις πλαγιές του Ολύμπου. Με βόλτες στο υπέροχο βουνό και μπάνια την θάλασσα που ακουμπά στα πόδια του (Καλά είμαι και ο πρώτος στις λυρικές περιγραφές!)
Αλλά αυτό που  θα σας μείνει αξέχαστο από αυτήν την κατασκήνωση είναι που κάθε βραδιά, θα σας λέω και μια διαφορετική ιστορία. Κάθε βράδυ και μια ιστορία για ένα... ζώδιο 
Μαζί μου και όλη η γνωστή σας παρέα -ο μπαμπάς, η μαμά, η Ασπασία (ΒΕΒΑΙΑ!), η θεία Ζωζώ σε νέες... τρέλες, ο Γιωργής (που ερωτεύεται!!!)...
Και κάπου κρυμένος και ο Αστέριος Αστεράς -αυτή τη φορά έχει μαζί του και μια ολόκληρη συμμορία ...πουλιών.
Αλλά εγώ δε μασάω από κάτι τέτοια!
Σας έχω πάντα μαζί μου και κανένα δε φοβάμαι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου