Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Ευχές από την κα Πηνελόπη

Μόλις κυκλοφόρησε το τρίτο μου βιβλίο και εγώ αμέσως το έστειλα σε κάποιους καλούς μου φίλους συγγραφείς. Και ασφαλώς πρώτη απ΄ όλους το πήρε η κυρία Πηνελόπη -η μεγάλη μας συγγραφέας, στενή φιλενάδα του μπαμπά και της μαμάς μου και που όλοι θα θυμάστε το πόσο με βοήθησε στο πρώτο μου βιβλίο.
Λοιπόν, μόλις πήρα ένα σημείωμα της και δεν αντέχω, το μοιράζομαι μαζί σας.
Μου έγραψε, λοιπόν, η κυρία Πηνελόπη:
Γεια σου, Δαμιανέ!
Χριστός Ανέστη!
Διάβασα το νέο βιβλίο σου «Ο αδελφός της Ασπασίας 3» και πολύ διασκέδασα! ΄Ηταν εκπληκτική η ιδέα σου να ασχοληθείς με τα ζώδια και τη μυθολογική καταγωγή των ονομάτων τους στο Φεστιβάλ Αφήγησης της Καλορίγανης. Γι’ αυτό και δίκαια είχες μεγάλη επιτυχία! Επίσης, πολύ συγκινήθηκα που με έβαλες κι εμένα σε κάποιες σελίδες κι αυτού του βιβλίου σου και σ’ ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια.
Εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις διασκεδαστικές περιπέτειες με τον μοναδικό σου τροπο! Τις χρειαζόμαστε μικροί και μεγάλοι!
Σε φιλώ
Πηνελόπη


Αχ, σας ευχαριστώ πολύ κυρία Πηνελόπη. Και όπως η αδελφή μου η Ασπασία είπε πριν από λίγες μέρες, τα έργα της δικιάς σας γενιάς συγγραφέων, εμείς οι νέοι γραφιάδες πάντα θα θαυμάζουμε και θα προσπαθούμε αντάξιά τους να γράφουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου