Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού

        ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ

Το ομολογώ πως είμαι απαράδεχτος.
Αλλά, πάλι -λέω στον εαυτό μου- πως έχω και κάποιες δικαιολογίες για την καθυστέρηση με την οποία ανεβάζω και στο blog μου τα ονόματα των εκπαιδευτικών που τα κείμενά τους ξεχώρισαν στον διαγωνισμό με θέμα: «Ο πιο κεφάτος, έξυπνος, αστείος, σκανταλιάρης, χαριτωμένος... -Ουφ! Τέλος πάντων!- ... ο πιο ασυνήθιστος μαθητής που μου έτυχε να έχω».
Κάτι η έκδοση του νέου μου βιβλίου, κάτι οι διακοπές του Πάσχα, κάτι από εδώ, κάτι από εκεί... Τέλος πάντων! Κάλιο αργά, παρά ποτέ.
Λοιπόν, δεν ήταν και πάρα πολλοί εκείνοι που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό.
Δεν ξέρω γιατί... Μπορεί να μην τον πήρανε είδηση... Μπορεί, πάλι, πολλοί δάσκαλοι να μη θέλουν να τους εξετάζει ένας μαθητής... Μπορεί, όμως, και να μην είναι και τόσοι εκείνοι που τους έτυχε μαθητής περισσότερο κεφάτος, έξυπνος, αστείος, σκανταλιάρης, χαριτωμένος από εμένα!
Μάλλον, αυτό θα είναι.
Λοιπόν, κάπου 20 ήταν οι δάσκαλοι που στείλανε κείμενά τους και ομολογώ πως μαζί με τον καλό μου Μάνο Κοντολέων δυσκολευτήκαμε να ξεχωρίσουμε τα τρία πρώτα βραβεία.
Αλλά έτσι έπρεπε να γίνει και να που καταλήξαμε:
1ο Βραβείο: Αμπράζη Κατερίνα
2ο Βραβείο: Σπυροπούλου Μαρία
3ο Βραβείο: Γιώργος Αμπατζίδης
Μπράβο τους και Μπράβο και σε όλους τους άλλους.
Δεν ήταν μόνο που τα κείμενα όλα είχαν το καθένα τη χάρη του. Ήταν και που όλοι αυτοί οι 20 δάσκαλοι δείξανε πόσο πολύ αγαπούν το έργο τους  και τους μαθητές τους.
Κι όταν ένας δάσκαλος αγαπά αυτό που κάνει και αυτόν για τον οποίο το κάνει, τότε αξίζει όχι ένα βραβείο, αλλά πολλά.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου